Anunțul momentului pentru clienți ‘furați’ de Wizz Air: Soluția ca să-ți recuperezi banii pierduți și concediul

de: Anca Lupescu
03 08. 2023

Wizz Air se joacă cu nervii, banii și timpul românilor încă de la începutul verii. Compania aeriană a avut sute de zboruri anulate, amânate sau întârziate chiar și peste 24 de ore. În acest sens, românii trebui să știe că a anunțat unde se pot depune sesizările. 

Unde trebuie să facă sesizări clienții păgubiți de Wizz Air

Cei care au fost înșelați de compania aeriană Wizz Air trebuie să știe că pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România. Compania aeriană nu poate fi trasă la răspundere e către autoritățile din țara noastră, pentru că nu are reprezentanță în România. 

Site-ul pe care se pot depune reclamațiile este eccromania.ro.

”MEAT informează că, pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air, cetăţenii români pot depune sesizari pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania https://eccromania.ro/.

Acest site este pus la dispoziţia consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudiciilor”, a transmis Ministerul Turismului pe pagina de Facebook.

Instituția a spus că Protecția Consumatorului nu poate interveni să aplice amenzi în acest caz, pentru că Wizz Air nu are reprezentanță în România.

”Cetăţenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când:

  • întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european;
  • vor să ştie ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European;
  • vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluţionării problemei”, a transmis Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

Ministrul Turismului a discutat cu comisarul european pentru justiție despre situația Wizz Air

Ştefan Radu Oprea a discutat cu Didier Reynders, comisarul european pentru justiţie, cu atribuţii privind protecţia consumatorului, despre problemele Wizz Air din cauza cărora mii de români au fost afectați, au pierdut bani și zile întregi de concediu.

Cei doi au discutat despre iniţierea unui mecanism de informare rapidă între instituţiile responsabile de protecţie a consumatorilor şi Comisia Europeană. În acest sens, cetățenii pot să obțină răspunsuri urgente și termene clare la problemele cauzate de compania aeriană.